Saturday, May 06, 2006

Polling...

1st time get to poll...at da age of 24....my card number 2211...nice~ hehee...so wanna noe i chose who?? eh..eh..remember? "Undilah dengan bijak...Undi anda adalah rahsia..." so sshhhhhhhh..... alah u noe i noe lah kan...i chose si dektu...dektu tu...yg gitu-gitu tu....haha...go figure~

hmmm...nuthin much to write lah actually...oh btw Vu if u read this..i'm sorry ya didnt inform u tt i was not at home when u came by sending tt water distilled thingy....tot my lesson in da morning...skali salah timing lah...SOWWIE~~

anyway i cant wait fer da mother's day celebration....gerenti kecoh riuh rendah bagai nak roboh rumah aunty Sah...hehee....as usual lah kan....

hmmm since nuthin much to do...here me scan2 my pics...da transitions of ME!!!
DON LUFFF eh~~~~









hmm..can see da fluctuate weight in me...sekejap kurus..sekejap tembam...at 1st was ugly...den cute..den obit...den now dah LAWA kan~~ yeah i noe...don hav to tell me..heheee..... ish ish...masuk bakul naik lift.... SELF PRAISE UNIVERSAL DISGRACE.....hahaha....